26 Mart 2009 Perşembe

bazen abartıyorum

hayatta bazı zevkleri abarttığımı düşünmeye başladım...bu abartılar beni bir süre sonra zevk veren hadiseden uzaklaştırıyorlar...bir süre uzak kalıyorum,sonra yeniden o zevki almaya karar verdiğimde müthiş tatlı bişey oluyor.

misal 8 yaşımda artık çay içmek istemediğime karar verdim...her sabah,akşam falan içiyordum...ve bir sabah kahvaltıda anneme çay içmesem olur mu dedim..olur dedi...ve 12 yaşıma kadar içmedim..12 yaşımda bir misafirlikte içmeye karar verdim ve tam 3 bardak çay içtim...dünyanın en güzel demlenmiş çayıydı sanki...artık şekersiz içiyorum ve çayla aramda saygıya dayalı bir ilişki var...

mesela uyku...önceleri erken yatmayı seven,erken kalkmayı seven bir insanken şimdi yatağa girmekte güçlük çekiyorum...uyku akıyor gözlerimden ama yatmıyorum...ille 3 ü görücem ..sabahları uykumu alıp uyansam bile,kalkabilecekken yatakta kalıp 2. uykumu, o tatlı kestirmeyi seviyorum...hani yorganı hafif açar sağ bacağı hafif çıkarırız dışarı,kalkıcak gibi...ama daha 1 saat yol vardır kalkmaya...

çocukken deli gibi kurabiye yerdim...kurabiye canavarı idolüm gibi bişeydi..annem bana kurabiye yetiştiremezdi...ama senelerdir kurabiye yemiyorum...almıyorum...aramıyorumda yokluğunu..

rock,metal dinlerdim...acayipte severdim...ıron maiden dinlerken duyduğum haz ayrı bir varlık olup bağımsızca dolanırdı evde..kahve falan getirirdi,sohbet ederdik..yaklaşık 2 senedir dinlemiyorum...demin tekrar dinledim ve çok zevk aldım..zaten sonra bende ki garipliği hissettim

sprite çok içerdim..lise hayatım boyunca kesintisiz her öğlen bir kutu sprite içerdim...ve tahmin edin...eveet..artık o da hayatımda önemsiz

4 sene önce deli gibi nargile içerdim..her hafta mutlaka..canım çekerdi içmeye giderdik..tömbeki içmeye bile yeltenmiştim..ki sigara bile içemeyen bir hatun olarak,nargileyle daha yoğun duman konusunda ihtisas yapmıştım...ama artık sadece arkadaş ortamında biri içerse..belki bir iki nefes bira ve çayın yanında...

bi sene saçımı hep bağladıysam ertesi sene hep açarım...düzelştirici aldıysam misal(ki evet ablam hediye etti) artık bokunu çıkarana kadar saçım düz dolaşırım..

ve daha bir sürü abartılar tonlarca..ama insanlar konusunda abartım verdiğim değerle ilgili sanırım..bu da beni kararsız bir insan yapıyor..bir insana değer vermekten çekiniyorum çünkü insalara asla biraz önce saydığım şeyler kadar hayatımdan kolayca silip atabildiğim unsurlar olmadı...vefasızca arayıp sormuyor olabilirim o ayrı...ama tanıdığım her insan,hele ki seviyosam ömür boyu içimde sevgiyle kaplanmış küre şeklinde bir top içinde yaşıyorlar...bir haraketlenme oldu mu zıplıyorlar içimde ama zarar görmüyorlar...

öyle de bir insanım...sevdiği insanları içinde bir yerde top içinde yaşatan,vefasız,bazı şeyleri bir süre abartıp olabildiğince sömüren,sonrada uzun bir süre yüzüne bakmayan,sevgi dolu ve kafası karışık bir hatun...

1 haftadır deli gibi,ama tam manasıyla deli gibi beatles dinliyordum..sabah ,akşam,uyurken bile...ne zaman başım dönmeye başladı bıraktım..2 gündür dinlemiyorum...ama baktım gördüm uzunca bir süre beatlesa veda edersem isterim ki gelsin biri tokat atsın bana...kendime gelmezsem hala siktir edin beni,bırakın yapıştığım yere...hak ediyorum zira

5 yorum:

tatlısukırosu dedi ki...

ahah bu kadar abartanı da sahiden hiç görmemiştim ama bende biraz sana benizyorum bu konuda:)

Digital Kelebek dedi ki...

:) Bu yazıyı okuyana kadar hiç bir sorunum yoktu ama, bak sıkıldığım şeyleri hatırlattın:))

Uyanırsan beni de cimcikle:)

uzaktan bakan hatun dedi ki...

haklısın tatlısukırosu..büyüdükçe abartıları azaltmaya çalişiyorum..zevdiğim şeyleri uzun vadeye yayıp tadını çıkarmayı deniycem...lolipopu bile 2dk sonra kırıp yiyorum,bırak ağızda dağılsın dimi :)

sıkıldığın şeylerden uzaklaşmak çok güzel oluyor digitalkelebek,başka bir yaşam çok iyi geliyor...cimcirilerek uyanmayı istediğinden emin ol önce ayrıca :)

bi dost dedi ki...

burda bana en tanıdık gelen, lolipopun erimesine sabredememek oldu..:)

ben de bazen böyle davranıyorum, senin gibi.. müzik konusunda hele.. bayana kadar dinleyip bişeyler, sonra sıkılıp, yıllar sonra tekrar sarıyorum..

babegazelle dedi ki...

taktımı takarım aynı ben model