10 Mart 2009 Salı

param yok

murat boz-param yok.....
demin gördüm televizyonda...şimdi bu yakışıklı arkadaşımızı (nerden arkadaşım oluyorsa,hani dünya ahret bacısıyım desem bir allahın kulu inanır mı ki?) genellikle tikky diye tabir ettiğimiz cocon kişilerin dinlediği bir şarkıcı olduğu için,bu "daha ne kadar populer şarkı yapabiliriz " kaygılı hatta sosyal içerikli şarkısını,girişi bilmem kaç tl olan night clublarda(yeah beybi nayt kılap) tikkycanların dinleyip zıplaması kendi içinde bir çelişki yaratır mı yaratmaz mı bilemem,zeten benim derdim de değil..
ayrıca param yok çok göreceli bir tabir de olabilir pek ala...benim için param yok : faturalarımı ödeyemiyor,kurs parasını denkleştiremiyor,her ayı borçla kapatıyorum anlamı taşırken; bir selincan,pelincan,berkecan,adnancan için 4. simirnof artık israfa girer,zaten paramda az,haftasonu olucak bıranç için(kahvaltı ama bizim bildiğimiz gibi değil,çok farklı bişey,kuş sütünü taze içiyorlar..direk ağza sağılıyor kuş) yeni kıyafet almam lazım ,anlamı taşıyabilir

çok parasızım ..hani şu hoppa şarkıda,murat bozun takım elbiseli bir içim su hali bile kar etmedi...gözüm doldu.

bugün bir ziyagil köşkünde,pazar sabahı adnan bey günlük kıyafet olarak en aşağı "lacoste" takılıyorsa ben hüngür hüngür ağlarım azizim...kimse de s.klemez...ben de yazarım böle..son.

5 yorum:

bi dost dedi ki...

ay şu adamı da bi ben beğenemedim heralde:)

adnancan ismini ilk duydum bak, güzelmiş koyalım çocuklarımıza.

uzaktan bakan hatun dedi ki...

valla dost bu adamı ilk gördüğümde böle parlak bir surat,kırıtan bir kalça "bu ne lan" dedim ve zerre hoşlanmadım...ama ne zaman sakal yaptı kendine,haraketlerde bir olgunluk ve erkeksilik yerleştirdi o zaman gözüme girdi benim...
hani işin şakası sadece tiple insan seven bir insan hiç olmadım,muratla ilişkimde en fazla "maşallah" falan olur...yoksa kişiliğini sevmediğim,konuşmaktan zevk almadığım bir adam dünyanın en yakışıklısı olsun,zerre hoplamaz şu gönlüm..yeeep..duyrulur :P

ZIBBIDI dedi ki...

Ahh ah..Bu dertten herkes müzdarip..Sen ağla ama yinede açılırsın belki..

babegazelle dedi ki...

severim muratı yirim onu ayrıca yeni şarkısı da hitap edio bana cidden biloğa da koydum zati açıom hem izliom hem dinniom oy gözüm bayram etti haa:D

uzaktan bakan hatun dedi ki...

saolasın zıbbıdı..herkes 1tl verse nasıl da zengin olurum aslında :)

okudum babecim yazını..murat boz,gel bizi boz :D
yanlış anlaşılmasın tabi :P