10 Ocak 2012 Salı

Hey! Ben geldim..

Merhaba sevgili eşşek sıpasını bir şekilde takip etmiş olup sonra ondan 2 yıl boyunca haber alamayan güruh! Naber? Öyle yüzsüzüm öyle yüzsüzüm ki hiç özür ayaklarına girmeden açık açık söyleyeceğimi söyleyeyim; hayatımın, gayemin peşine düştüm arkadaşım, bu hayatta ne yapmak istiyorum sorusunun cevabının peşine düştüm. Hayatım boyunca benden kaçtı bu cevap ama ben onu takip etmekten yıldım mı, tabi ki hayır. Gece gündüz aklıma sıçtı ben sifonu çektim mi, hayır. Mal gibi sokaklarda dolaşıp insanların gayeli gayesiz mutlu mesut dolaşmalarını seyrettirdi ben emekli bankında yer edindim mi, hayır. Eğer bu satırları okurken aklından " uzatma lan neymiş cevap neye benziyormuş?" diye düşüneniniz varsa ona söyleyeceğim şey şudur; görsen tanırsın abi.

Ne oldu? Olmadı mı? O zaman şunu al, ben bulana kadar anam ağladı sen iki dakikada neyi nerede öğrenmek istiyorsun göt, olur. Ha bunu ben derim, ama ikinci alternatifte derim.

Yakında değişen formatım, yaşantım ve blogum ile yeniden aranızda anırıyor olacağım canlar.

Kendinize cici bakın.


4 yorum:

la petite mort dedi ki...

şaşırtıcı

eşşek sıpası dedi ki...

özlemişim

Chevic dedi ki...

wow, iyi bir donus olacaga benziyor...

eşşek sıpası dedi ki...

@chevic
teşekkür ederim, evet öyle olacak :)